Kızlar şuan 35+1 oldum doktorum bebek kilolu doğum esnasında zorlanma 38. Haftada bebeği alalım dedi. Suni sancı ile doğurtcak yani. Şuan kaç kilo bilmiyorum ama 31. Haftada kontrole gittiğimde 2 kilo 180 gramdı. Tahminimce şuan 3 3.5 kilo olmuştur diye düşünüyorum. Sizce doktorun dediğini yapıp 38. Haftada suni sancı ile mi doğurayım. Yoksa kendi doğal sancımın gelmesini bekleyip zamanı ne zamansa o zaman mı doğurayım. 2. Doğumum olcak bu arada ilk doğumumda 40. Haftada 3kilo 250 gramla kızım doğmuştu normal doğumdu. Ama kendi sancılarımdı. Suni sancıdan aşırı korkuyorum sizce ne yapmalıyım.