Elifelif07 Bebeğim 3200 kilo ve 1 Mart’a kadar 37+5 olucam şu an 37 haftaligim.. çok heyecanlıyım aynı anda da korkuda var ama heyecan daha çok baskın Küçücük bebeğimi elime alıcam.. içimde büyüyen minik canavar smdi kucağımda olucak 🤲🙏☺️ 5 gün nasıl geçecek ve korku durumunu yok etmem için napabilirim?
Nemregn Elifelif07 erken olmasının sebebi var mı? Birde sezaryan olacak galiba dağ dalim kucağınıza alırsınız inşallah🥰😍
Elifelif07 Sinoooom 37+5 te olucak ☺️ ya benim extra rahatsizligim çok doktor riske atmak istemiyor.. kalpte ritim bozukluğu , kanda enfeksiyon , sağ böbrek büyümesi , quatr, ve anemi var doktor alalım dedi inşallah sağ salim atlatırız bebeğimde bende 🙏🙏🙏
Elifelif07 Nemregn evet çok sebebi var 😏😏 kalpte ritim bozukluğu , kanda enfeksiyon , sağ böbrek büyümesi , quatr, ve anemi var doktor alalım dedi inşallah sağ salim atlatırız bebegimde bende
Sinoooom Elifelif07 Rabbim sağ Salim sağlıklı şekilde evladınızı ve sizi ameliyattan huzurlu mutlu şekilde çıkarır İnşALLAH 🤍🙏🏻 bebeğinizin cinsiyeti ney 🥰🥰
Nemregn Elifelif07 yaa günlerimiz yanı bende de troit ilaç kullanımı var. Aynı zamanda anemi taşıyıcısıyım. Bugün kontrol var bakalım🥰
Elifelif07 Sinoooom çok teşekkür ederim canım benim 🙏🤲 cümlemize inşallah 🙏🤲 erkek bebeğimiz ☺️ Allah’ım sağ salim almayı nasip etsin 🤲🤲
Superisi_34 1 Mart’ta doğurucam bende 38+2 de inşallah heyecanlıyım ikinci doğum ama günler durdu sankii 🌸
Elifelif07 Superisi_34 şanslısın en azından ilki tecrübe olmuş sana ☺️Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Nemregn Elifelif07 doktor kan değerim 9,5 falan dedim sana göre normal olmadı kan takviyesi yaparız dedi. Doğuma da sen karar ver yaptı😬😍