Buseyllzr ben kolumun acısına dayanamayıp parol kullanmıştım hemşire çok ağrırsa kullan demişti çünkü, kaldıramıyordum bile kolumu o kadar kötü oldum üstelik bi de ateşim çıkmıştı aşıdan sonra, ben de bi sakıncası olmadı siz de de olmaz inşallah aklınıza kötü birşey getirmeyin