BuketArslan 24+1 deyim. Hiçbir şikayetim yok. Cuma günü tetanoz ikinci doz aşım var sadece o korkutuyor çünkü ertesi gün kolum çok sızlıyor😱 Şeker yüklemesi yaptırmayacağım, on gündür evde açlık tokluk şekerimi kontrol ediyorum, sonuçları bu hafta doktoruma götüreceğim.