Tueaksy Kizlar basım çok ağrıyo yanımda sadece mazejik var yarısını içsem sorun olurmu acaba 14+5iz bugün
ESEN_VELI12345 Benim başım ağrıdığında ağrı kesici almıyorum belki sıkıntı çıkar diye öyle baş ağrım kendiliğinden geçiyor