Kızlar reglim bugün bitti çok afedersiniz eşimle birlikte olduk saat 1 gibi falandı leke vs gelmedi hiç yarım saat önce lavaboya girdiğimde biraz akıntı ile pembe leke geldi gebelik belirtisi olabilir mi yada neyin nesidir kasıklarımda ara ara ağrıyor bu arada 🤷🏻♀️