Zerrinmesut19 Arkadaşlar 2. Gebeliğim ve göbeğimin tam altı çok sert elimi değdirdiğimde ağrı ve batma oluyor başına böyle bişey gelen var mı ? İlk gebeliğimde böyle bişey yaşamadım :(
MerveEbru Zerrinmesut19 bende öyle hep sert göbeğimin altı hamileliğimin başından beri sonradan olduysa doktora görün
Zerrinmesut19 MerveEbru bebeğinizin cinsiyeti belli mi benim erkek ilk bebeğim kız ondan mı acaba diye düşünüyorum
Annehayalim Zerrinmesut19 benimde ilk günden beri çok sertleşiyor erkek çocuk sertleşir dediler erkek çıktı gerçekten :)
Zerrinmesut19 Annehayalim ay gerçekten öyle kızımda hiç böyle bişey yaşamadım göbeğimin tam altına dokunamıyorum semsert