Fadimee5 Kızlar bebeğim bas aşağı duruyor doğum pozisyonunda ama ben en çok alt tarafta hareket hissediyorum bu normal mi acaba midem in olduğu yerde çok fazla hareket olmuyor aşağı da hareket çok fazla sizde de öylemi
Nuraykk Fadimee5 benim tam tersi baş aşağı durduğu için, ayaklarının olduğu kısım cok hareketli, yani üst kısımlar daha fazla hissediliyor..32 haftalık hamileyim
ay_sef2022 Fadimee5 bende aynı 32+4 bebeğim aşağıda değil ama göbek deliğinin etrafında sürekli hareketi mideye çok vurmuyo ya aşağı ya göbek deliği etrafına vuruyo
elifinilki27 Fadimee5 Benimki her türlü dönüyo özellikle sevdiği bi kısım var oğluşumun ayaklarını kaburgama doğru uzatıyo o kadar rahatsı edici bi pozisyon ki ultrasonda bile gördük 😂😂