Elifc12 Ben hamile kalmak için 1 aydır bu karışımı kullanıyodum bugün hamile olduğumu öğrendim daha kavanozum bitmedi kullanmaya devam etsem olur mu sizce doktorlar ne diyor
mom130 Elifc12 ay canım çok sevindim ben de şuan kullanıyorum. Nereden almıştın. Benimki on gündür kullanıyorum bitmek üzere. Bir daha alsam mı ben de onu düşünüyordum. Bence kullanma şuan bı doktoruna sor öyle kullanirsin.
Sevensevilen Ben de bu karışımı yerken hamile kaldım. Yemeye devam etmekte kararsızım, cumartesi doktora soracağım
Bsraao Elifc12 Hayirli sağlıklı gebeliginiz olur inşallah . Allah sağa salim elinize almayı nasip etsin . Ben birşey sormak istiyorum nerden aldınız kendiniz mi yaptınız bende hamile kalmaya uğraşıyorum da 🙏
Deletedmom_85 Mehmet hocanın karışımı mı bu karışım kızlar? Mfk yani? Yoksa aktardan mı aldınız? Gözünüz aydın kızlar. Çok sevindim siizn adınıza 🥰
Minnosunannesi_2 Elifc12 İlk defa duydum bunu bende hamile kalmaya çalışıyorum yedi aydır ama kalamiyorum bu ay adetim gecikince biraz umutlandım ama negatif çıktı sonuç hala adet olmadım Ne karışımı canım bilgi verebilir misin biraz Gözün aydın bu arada🥰
Elifc12 Minnosunannesi_2 benim de 5 ay olmamıştı sonra oldu kalbi durdu kürtaj oldum 2 ay önce. Bu kadar çabuk olacağını beklemiyordum bence kesin etkisi oldu. Aşağıda bahsettim neler yaptığımı
Canpolat Minnosunannesi_2 instagrama mfk yaz o karışımı en baştan beri yapan hoca bende kavanoz bitmeden hamile kaldım 😀
sedamom00 Elifc12 hangisini kullanıyorsunuz bana ya linkini yada resmini atar mısınız ondan çok olduğu için karıştırıyorum
Elifc12 sedamom00 Hekimhan Bal Polen Arı Sütü Propolis 240 gr x 2 https://www.hepsiburada.com/hekimhan-bal-polen-ari-st-propolis-240-gr-x-2-p-HBV00000XY1M9?magaza=ebitkisel&url_src=ios-product-detail
s_sila Esra255 hayirli olsun saglikla kucaginiza alin insallah 🥰 nasil kullaniliyor adetliyken mi baslaniyor acaba
Deletedmom_85 Esra255 canım senin arı sütü bal polen karışımın macun mu? Ya ben bal olarak almamışım aklım takıldı vallahi işe yarar mı acaba diye
Esra255 s_sila Amin çok teşekkür ederim. Ben adetliyken başlamıştım. Ama illaki adetliyken başlanacak diye bir kural yok. Adetliyken aldım öyle başladım ama denk geldi.
Bhruzn-2 📌📌 https://instagram.com/menbai.sifa.dudullu?utm_medium=copy_link dm yoluyla iletişime geçebiliriz benek terkibi için doğal ürünlerimiz bulunmaktadır
Elifc12 kindersurprise ben önce hepsiburadadan aksu vitalinkini kullandım zaten küçücük kavanoz eşle birlikte yiyince 1 haftada bitiriyor. Sonra hekimhan marka aldım onun tadı daha çok hoşuma gitti. Vitamin olarak da ocean mummy kullandım içinde folikasit omega3 D vitamini her şey var. Mfk yöntemini kullandım diyebilirim. Günlere uydum sağlıklı beslendim yürüyüş yaptım.