Mmmelike Karnımda adet ağrısına benzer ağrı var ara ara girip cıkıyor ve üst bacağımın etleri acıyor doğum sancısı mı ? Nişan ve suyum gelmedi 37+4 üm
110710 Doğum sancısı kasıklara vuruyormuş diğerleri yalancı. 37+6 yım bende de ne gelen ne giden var😯
mmerwe35 Doktorum şöyle tarif etmişti. Hiçbir ağrıya benzemiyor, başladığında zaten diyeceksin ki evet işte doğum sancısı başladı. Kafanda soru işareti kalmayan bir ağrı olacak demişti 😁 40+1im hala bekliyorum
Irem88- Aslında doğum için nişan gelmesi şart değil ilk doğumumda nişan gelmedi ikincisinde 2 gün önceden nişan geldi