6464_iiiaakk medinermysa 34.haftam hala oğluma isim bulamadım ama sanırım Yaman veya Çınar koyacağım diğer türlü herkes hakikaten Karan veya Asil koyuyor Türkiye nin yarısı gelecekte Asil veya Karan olacak gibi 🤪🤣
twinboymama medinermysa Hamza ismini çok seviyorum. bilmiyorum ne tarz isim istiyorsunuz ama mete ve tuna da sevdiğim isimlerden
Mercan28 medinermysa bizde aşırı zorlandık kim ne dese içime sinmiyordu hoşuma gitmiyordu 21 haftalığım bugün dolanırken isim gördüm ve aşık oldum bianda için ısındı doğru ismi bulunca insanın içi ısınıveriyor hiç merak etme bulursun 😍😍 Yaman Tuna Çağan Aren Mert belki hoşuna gider
Irem2veysel medinermysa benim 2. Gebeliğim ilk cocugumun adı yiğit Ali 2. De erkek onada Furkan düşündük nasip olursa ama ben yağız kerem isminide çok begeniyrm
suleesrky Klasik isimler her zaman daha hoş gelir bana. Asil ve Karan koyma derim çünkü bütün Türkiye bu iki ismi koyuyor şu an çok fazla sıradanlaştı.