Miskinim 1 yaşını zaten doldurmuş ee siz çalışmalara başladınız tuttu oluştu yerleşti diyesiye 1.5 yaşına gelir hemen bırakcağını sanmıyorum en azından 18 ay rahat emer ee oda gayet güzel bir süre 🌸 Arka arkaya tek seferde sıkıntı yaşıcanız evet bu doğru ama mesela kızım 2.5 yaşında bizimki süpriz bebek şuan benim imkanım olsa 4-5 yaşından önce yapmazdım Biri ilgiye muhtaç diğeri ondan da muhtaç olcak ben şuanda bile üzülüyorum çok vicdan yapıyorum kucağıma atlamak hoplamak istiyor mesela yapamıyorum ve çok üzülüyorum yani bunların hepsini hesaba katarak karar verin bence