Deletedmom_7 keşke su hastanesinde kalsaydı emrah beyi sevmiştim, artık su da başka bi hocaya giderim diğer hastaneler oldukça ücret olarak yüksekte. İl dışından geliyorum diye emrah beyle konuşmuştum 32. Hafta kabul ederim demişti , inşallah gideceğim hoca sıkıntı çıkarmaz