Merhabalar ben birşey sormak istiyorum. 34+3 üz ve bebeğim 2 kilo, doktorum bugün gelişimi duraksamış dedi bacaklar da ve kafa da sorun yok dedi. Yani 1 ayda 500 gram almış ve bu çok az. aslında beslenmem de güzel ama büyük tuvalete çok çıkıyorum ve biraz hasta olmıştum. İlaç vs verdi ama içimde aşırı bir korku var. bu durumu yaşayan var mı ? Düzelir mi ne yapmalıyım ilk gebeliğim 😭😭