Töbestağfurullah sabun mu 🙄 Gerçi o kabızlık sorununu bende yaşadım Allah affetsin hamileyken duysam denerdim herhalde, ağlaya ağlaya yapıyordum çünkü zeytinyağıyla zar zor. Canım ben sabahları aç karna 2 tatlı kaşığı zeytinyağı içip üstüne bir bardak ılık su içiyordum fayda ediyordu dene istersen:)