Ebru021 https://imgyukle.com/i/EuvA7s 20 lik dişim çok kötü agriyor acile gittim doktor bu ilaçları yazdi 25 haftalık gebeyim bu ilaçları kullanabilir miyim herhangi bir sakıncası olur mu
GamzeDurmus Ebru021 aynı ilaçları 3-4 gün önce kullandım canım kullanabilirsin bende 18 haftalık hamileyim
GamzeDurmus Ebru021 aynı zaman da doktoruna da bildir bunları verdiler kullanıyorum diye en azından bilgisi olsun 🌸
ipekveatlas evet kullanabilirsin, eczacıyım kaç gün dediyse doktor o kadar kullanmalısın ağrın geçse bile bırakmamalısın yoksa enfeksiyon tekrar nüksedebilir bide ishal yapabilir korkma
Ebru021 ipekveatlas Tamam canım tessekur ederim ama doktor kaç gün kullanacağım hakkında bir bilgi vermedi
ipekveatlas Ebru021 ne kadar saçma ya nasıl doktorlar var anlamıyorum.. reçeteyi verdiğin de eczacının söylemesi gerekirdi kafana göre antibiyotik kullanamazsın ki ulasabiliyosan ulas canım doktoruna sor cünkü önemli