Kamusbuglem Kızlar tokluk şekeri yemekten 1 saat mi 2 saat sonra mı ölçülür bana 2 ayrı doktorda 2 saat sonra max 120 olmalı dedi ama burdaki arkadaşlar 1 saatte ölçülmeli diyor bilenler yazabilirmi acaba
benimmdunyamm Kamusbuglem bende şeker var ölçüyorum aç karnına ölçüp yazıyorum ağzıma lokma koyduktan itibaren 1 saat sonra ölçüyorum
hunilimom Kamusbuglem annem şeker hastasi 2 saat sonra ölçüyor eşim iki ay önce kovid oldu evde şekeri çıktı ambulans geldi orda ki doktor da yarın yemek yedikten 2 saat sonra şekerini ölç bir hafta takip et demisti
Sermec27 Kamusbuglem 1. Saat canım mesela saat 10 da yemeğe oturdun ilk lokmayı ağzına 10 da aldın 11 de ölçüm yapacaksın
Kamusbuglem Sermec27 ben 1 saat sonra da ölctüm ama 2 saat sonra olanları yazdım mesela 1 saat sonraki aksam yemekten snra 133 çıktı 2 saatte 110 faln cıktı ben 2 saat olanları not aldım
Yagmursoydan Kamusbuglem bir saat sonra ölçüldugunde 140 altı olacak iki saat sonra 120 söylemiş olabilir 😍
benimmdunyamm Kamusbuglem 2 saatten sonra zaten düşük çıkar bende ilk yanlış olcmustum meğersem 1 saatmis 1 saat sonra olececeksin
Kamusbuglem benimmdunyamm yarın o sekilde ölçüp yazarım o zaman inşallah düşük çıkar yine 34 haftalık oldum bilmiyordum bu zamana kadar seker yüklemeside yaptırmamıstım
Watashiva3454 Kamusbuglem gebelik şekerim var insülin kullanıyorjm doktorum 2 saat sonra ölçmemi söyledi. Doktoruna sor bence . 1 saatttede ölçüm isteyen var 2 saatttede
Sena_liya Watashiva3454 benimde bugün şeker yüklemesinde hamilelik şekeri çıktı yarın dahiliye ye gideceğim bakalım ne diyecek hemen insuline baslatirlar mı ki… Önce diyet yazıyor her yerde hakkımız da hayırlısı… Çok geçmiş olsun canm