6464_iiiaakk tugbaacng Bende öyle hala doğum pozisyonunu almadi.Almazsa noluyot acaba bilginiz var mı benim ilk gebeliğim
tugbaacng 6464_iiiaakk evet doktorum eğer dönmezse 37. Haftada sezaryen tarihi alırız, 38+5 gibi de doğuma alırız dedi…