benimmdunyamm Normal paket süt dediğinizi anlamadım. pastörize oluyor bim a101 gibi marketten aldıklarınız, ister günlük cam şişe olsun ister paket olsun pastörize yazıyo hepsinde. Sizin tükettiğiniz 5 litre doğal çiğ sütlerden bahsediyorsunuz dimi kaynatılması gereken.