damlaakgn Merhaba arkadaşlar sabah 11 gibi suyum geldi haşa sancım yok sizce saat kaç gibi sancım başlar veya başlar mı doktor yarın sabah 11 e kadar bekleyelim kendı sancılarının gelmesını dedı gelmezse suni verilecek
KubraAydin damlaakgn Benim suyumdan hemen sonra sancım gelmişti ve 12 saat geçmeden hemen doğum olmasını söylemişti doktorum hastanede göz altındaydım bence her ihtimale karşı gitmelisiniz hastaneye Allah korusun suyunuz bitebilir mikrop kapabilirsiniz . Sağ Salim kavuşursunuz inşallah bebeğinize ❤️
Sevgi_123 damlaakgn Bebeğin Allah korusun susuz kalırsa nilcak benim suyum geldiği anda doğuma aldılar en fazla 3 4 saat bekliyorlar
damlaakgn KubraAydin tesekurler hastanedeyim suan kontrol altındayım ama sıfır sancı bekliyoruz bakalım ne zaman başlar acaba ınsallah sabaha kalmaz 🙏🏻