Grayworldinsideme Hanımlar aranızda 3lü test yaltıran var mı? 2li testte risk çıkmadı. 3lü test yaptırmaya korkuyorum. 2li trsti risksiz çıkıp 3lüde sorun yaşayan oldu mu? Önerir misiniz? Doktorum ilerde gebeliğin nasıl geçeceği hakkında bize bilgi veriyor. Yaptırmanı öneririm dedi. 🤔
Pheebs Ben de bunu merak ediyordum. İkilide risk çıkmadı 3lu istemez büyük ihtimal diye düşünüyordum ama isteyebilir o zaman🤔
Htcrn Bendede aynısını istedi ama dörtlü yapmayız deri risk yoksa dedi de ikilide bir risk çıkmadı üclüye gerik oluyormu anlamadım
Selda0835 Ben doktorumla konuştuğumda 2li teste risk görmezsem 3lü ye falan gerek yok dedi zaten bu testler deneysel, %100 doğruluk payı yok bence yaptırmana gerek yok 2li yeterli inşallah skıntı yaşamassın
Emelikon Bence bütün testler yapılmalı diye düşünüyorum sonuçta anne ve bebek sağlığı için ben bir kayıp yaşadım bütün testlerim iyi geldiği halde yine de tedbir amaçlı olmalı ❤️