guler0135 Merhaba kızlar 29 haftalığım henüz hastane çantası hazırlamadım ne zaman hazırlamalıyım , erken doğum ihtimali var ikiz olduğu için doktor Nisan ortası olur dedi , ikiz hamişler burada mı 🥰
ikizekiz guler0135 ben de ikizlere hamileyim ama daha 19 haftadayim heyecanla okudum mesajinizi😊😊😊 çok tatlı heyecanlardir eminim, hepimiz sağlıkla o günleri görelim sonra da bebislerimiz sağlıkla vaktinde doğsun inşallah 🌸
guler0135 Merve67i ciğer geliştirici iğneyi neden oldunuz acaba doktor mu istedi , açılma filan var mı ondan mı oldunuz çünkü o iğne de zararlı diyorlar
Esenasel Merve67i Bu iğneyi neye göre yapıyorlar bende ikiz 30 haftalık oldum doktora söyledim gerek yok diyor bana yanı neye göre vuruyorlar iğneyi merak ediyorum
Merve67i guler0135 doktor istedi hayır herhangi bir sıkıntı oldugunu söylemedi ama ikiz oldugundan erken de olabilir diye yapıldı herkese yapılan birşeymiş faydasını da görmüşler
Merve67i Esenasel ikiz oldukları için erken dogma ihtimali var bebekler erken dogarsa küvözde çok kalmaması için benim bildigim kadarıyla
guler0135 Merve67i aynen ben bugün oldum yarın da olacağım bir de 34. Haftada yaparız dedi her türlü ihtimale karşı
guler0135 Pinarr35 ben bugün sordum kendi eşyalarını hazırlayabilirsin dedi doğsa bile küvezde kalacağı işin kendi eşyalarıma ihtiyaç olacakmış nst bağladı sancı filan yok inşallah zamanında doğarlar 🙏🥰
Asmin44 Benim de ikizlerim var 20+3 Bi tanesinin plasenta aşağıda dedi perinatoloji yukari çıkabilirde çıkmaya bilirde dedi başına gelen var mı
Pinarr35 guler0135 insallah bende giriyorum nst ye cikmiyor doktor 7 hafta daha beklicez dedi bakalimm oyle olursa girmezler kuveze allahn izniyle