Oğluma 6 ay prima premium care kullandım sonra prima aktife geçtim cok memnunum..2 yasında su an baska bezleri deneme amaclı aldım ama ya tasırdı ya pişik yaptı..prima cidden cildi kupkuru tutuyo su an ucuz bezde pek kalmadı snaırım market bezi bile 6 no 2 tl adedi ben indirimden primayı 2.30 tl ye alıyorum ciddi bi farkda oynamıo önemli olan oğlumun cildi