Merhabalar, kucuk bir ilcede oturdugumdan sehirdisinda dogum yaptim. Dogumun ertesi gunu 2 saatlik bahsettiginiz gibi bir yoldan evimize donduk. Yola cikmadan evvel damar yolumu cikarmaya gelen hemsireye yola cikacagimizi soyledim. Ufacik bir agri kesici taktilar. Yolda yine hafif agrilarim oldu ancak cekilmeyecek gibi hic degildi. Saglikla gelsin bebisiniz ☺️🙏🏻