OsmanEge_12 Hanımlar 20 DKK dır fln karnım düzenli bi şekilde sürekli kasılıyor belimde ve karnımda da hafifi bi ağrı var 4 gün önce nişanım gelmişti zaten karnım kasılınca idrarım gelmiş gibi oluyor sizce doğum yakın mı tecrübeliler
Minikkusummmm OsmanEge_12 kaçıncı haftadasınız benmde erken doğum riski var bebek kasılıyor ve krnım çok sert
Sinemmmmm58 Minikkusummmm belirtileriniz neler bende de sertlesme ve rahimde baski var rahime baski geldikce ikinasim geliyo ve adet sancisi cekiyorum sanki bizde 26 haftaligiz hastaneyede randevu bulamiyorum 😔
OsmanEge_12 Minikkusummmm Benim 30 dan beri var kasılma sancı risk bi sorun olmadı şükür kalbini ferah tut cnm Allah kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah ♥️
Minikkusummmm OsmanEge_12 Amin inşallah 🤲 rabbim sana da sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕
Minikkusummmm Sinemmmmm58 karnımda ara ara bebek toplanıyor br yere sertlik oluyor. Bugün özellikle raahmimde baskı hissettim aşağılar kasıklarıma ağrı girdi ayın 2sinde randevum Var
Minikkusummmm Sinemmmmm58 konuyla alakası yok ama bişi sorcam 26.haftada uygulama da bebek ne yazıyordu. Ben bi defter tutuyorum bebeğime ama o haftada ne olduğunu unuttum
Sinemmmmm58 OsmanEge_12 ben bugun gittim ama gebe takipi yapmadiklarini soyledi nst cekinmen lazim acil.olarak dedi kan ve idrar istedi cuma sonuclarimi aldiktan sonra bende bi caresine bakicam artik ama dayanilacak gibi degil bazen o kadar ikinmak.istiyorum ki anlatamam bide 1 haftaya yakindr isalm var
Minikkusummmm Sinemmmmm58 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲 sağlıkla en hayırlı zamanda evlatlarımıza kavuşuruz 🤲