32+1 haftalık gebeyim ciddi derecede bel ağrım var kuyruk kemiğim bile şiddetli ağrıyor
Eğer bu çatı ağrısıysa bir haftadır beni çok zor yürütücek şekilde vajinamın kemikleri kırılıyor gibi ağrıyor.. aynı zamanda kasıklarımda çok geriliyor minik sancılar belli ediyor .. korkmam gerekiyormu gerekmiyormu bilemiyorum 😢 sadece ciddi anlamda bel ağrısı ve şey ağrısı çekiyorum
benimle aynı durumu yaşayan gebeler veya anneler varmı acaba ?