Yasemin_nisa beta 5 üstü gebelik var demektir yani gebesin canım sağlıklı bir gebelik olduğunu teyit etmek için tabiki sırasıyla keseyi,bebeği,kalp atışını duymak gerekiyor ama bunlar ilk haftalarda olmuyor hemen malesef biraz beklemek gerekiyor çok küçük olduğu için görünmüyor ben 3 kez gitmiştim görememiştim betam 2 günde iki katına çıkıyordu ama göremiyorduk erkenmiş çünkü 5.haftada keseyi sadece gördük 6 da kesenin içinde bebekte göründü kalbide duyuldu sabret doktorun belirlediği zamanlarda kontrole git inşallah herşey yolundadır