Aynı yerde bende de ağrı var. Fazla kilodan ve hormonlardan oluyormuş. Aşırı zayıftım çok kilo aldım. Bir tek sırt kaslarını güçlendirecek şeyler yapilabilirmis o da azaltirmis ağrıyı bitirmezmis. Pek çok gebede oluyormus sırt agrisi. Doğumdan sonra geçecekmiş.
Bende 25. Haftada başladı. Dinlenince uzaninca geçiyor. Aynı pozisyonda uzun süre eğilmiş halde ya da dik durursam başlıyor bende ağrı daha cok. Kendimi yormamaya dikkat ediyorum. Nasıl neden oldu bilmiyorum ama ilk zamanki gibi ağrı yapmiyor. Yürüyüş bana iyi geldi belki. Deneyimliler doğuma yaklaştıkça ağrılar fazlalasiyor diyor. Bakalım nasıl olacak 😊