Cotanakk o süre herkese göre değişiyor canım. Ama ilk dogumda ebem 2 saatte 1 cm acılma olur demişti bana. Saat gece 12de 3 cm acıklığım vardı eve geldim sabah 6 7 gibi tekrar gittim 5 cm olmuştu 12 bucuk 1 e kadarda tam acıklıga ulaştı. Ama bazılarınınki hemen acılabiliyor bünye yapı meselesi. Ben 1 cm acıklıkta sancı cekmeye başladım mesela anladım kendim nişanım falan gelmişti. Ayrıca hastanedede duşa girdim1 bucuk saat kadsr dusta kaldım yani. Evde daha rahat oluyorsunuz dalgaları karşılarken ama hareketsiz kalmayın derim inşallah kolay bir dogumunuz olur🎀