Defne2018 SelinHalistoprak son 15 gün bebek dönmedi bile galiba daha zorla nefes alıyorum nerdeyse gögüs ortasına ve sag tarafıma uzatıyo hep ayak yada ellerini sol tarafım sert ne zaman gelecek ya bu bebe 🤔🤔
babypoemnur SelinHalistoprak son 20 beklemedeyim bi an önce doğsun istiyorum ama doğurmaktan da çok korkuyorum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Eniseee SelinHalistoprak benimde son 20 heyecan baskı kasıklarda ağrı var sancı yok açılma yok hayırlısı bakalım😅
happybaby123 Tuanacam son 18 3cm miiii ay ben korktum şu an benimde son 20 açılma yok 3cm ile 18 gün durabilir misinn😳😳😳
SelinHalistoprak babypoemnur Az önce ananemi arayıp ben vazgectim doğurmucam dedim o artık senin isteğine göre olmuyo dedi kacarsam yakalayın diyorum herkese 🤣
Tuanacam happybaby123 şuanda sancım falan yok ki hiççç keşke gelse acı fazla ama düzenli sancı su gelmesi vs hiçbiri yokk
rukiye_elgin SelinHalistoprak benimde son 6 günüm kaldı ama bebişin gelesi yok sanırım sancılarım çıkıyor 2 cm açılma da var ama ben pek hissetmiyorum nasıl olacak bekliyoruz bakalım. Siz ne durumdasınız nasıl gidiyor?
SelinHalistoprak rukiye_elgin sancı var baskı var boşluğuma öyle şiddetli tekme atıyor ki kendi kendini çıkarıcak sanıyorum mide yanması herşey var ama gelemiyor 🤭
SelinHalistoprak Tuanacam nisan gelirse diye son zamanlarda artık beyaz ic camasırı giyiyorum azıcık bi pembelik görsem koscam doğuma gitcem valla artık yoruldum koca bebe 100 gram değil ki artık 🤭🤣
Busra2013 SelinHalistoprak son 12 ama 12 gecer bu gıdısle karnım hala top gıbı ınmemıs bıle normal olck ınsallah gelır bu hafta 😂
SelinHalistoprak Feyzaveannesi o geleceği zamanı biliyor annesi benimkide arada beni yokluyor gelicem az kaldı diye ama 20 gün icinde ne zaman gelir bilemem 😅
Defne2018 SelinHalistoprak bende yalancı sancı var 1 aydır gelip gidiyo açıklık bakılmadı hiç son 15 gün hayırlısı diyelim saglıcakla gelsin bebeişler