Bir_gebe doğum anında bile kanala inenleri okudum burada, size neden şimdi onu söyledi anlamadım, bana biraz bahane arıyormuş gibi geldi. Eğer normal doğum çok istiyorsanız farklı bir doktora görünün bence, sezaryende olur farketmez derseniz de olun gitsin :)