Mdne2701 size tavsiyem uzun saatler suni sancı alıp kendinizi yormayın ve bebeği tehlikeye atmayın eğer açılmanız oluyorsa işe yarıyorsa tabiki devam edin ama herhangi bi ilerleme olmuyorsa çok zorlamayın ben 3-4 saat suni sancı aldım hiç ilerleme olmayınca kendi isteğimle sezeryan olmak istedim çünkü bebeğin kalp atışları yavaşlamıştı sonra doğuma aldılar ve bizimki kordonu her yerine dolamış istesekte normal olmazmış