Kızlar bugun kahvaltıdan sonra ani bir şekilde mide bulantısı kusma ve ishal yasadım bu durum 20 dakıka içinde basladı ve bitti. Sonrasın ateşimi ve tansıyonumu ölctüm 11/8 tansiyon 37 ateş cıktı. Bebek hareketleride normaldi. Gebelik zehirlenmesinden korktum tansıyonum ateşim normal çıkınca hastaneye gitmek istemedim doktorum yoktu çünkü. Gebelikte olabılecek bır şey mi bu ?