bebitomomy Varmı kızlar bu sorunu yaşayan . Hamilelikte normalde yüksek olur benimki son haftalarda düşmeye başladı korkuyorum gece yatamıyorum nefesim daralıyor 🙄🤦
Tubatural bebitomomy benimde nabizim dusuktu hep kalp doktura gittim bisi cikmadi ayilip bayiliyorum hep 30 haftaya kadar 34 haftada dogurdum zaten dogumdan sonra duzeldi
bebitomomy Tubatural nabız düşüklüğü yaşadınız demi tansiyon değil yani tansiyon normal ama dediğim gibi nabzım çok düşüyor yarın gideceğim doktora bakalım ne diyecek 🙄
Tubatural bebitomomy evet 2 kare ciyaza bagladim ama bisi cikmadi hamilelikte oluyormus yarin gidip bakalim ne dicek
Hayallerim95 bebitomomy benim eşiminde öyle yAni 63 64 falan atar hatta derim çok yavaş atıyor diye eko da çektirdik gayet sağlıklısın dediler bazı kişilerim öyle yavaş atıyor yAni bu sana rahatsızlık veriyor öu