Esra33-34 Merhaba 9+1 gebeyim. İki üç gündür hafif sancı olur böbrek tarafımda ama bugün sancı girmeye başladı sıklaştı gibi. Neden olur acaba teşekkürler şimdiden
dilarabltc Tatlım banada aynısı oldu bol su iç benim ki tahmini üşütmekten olmuştu belime aksam yatmadan battaniye sarip yattim gun icerisindede sicak tuttum belimi geçti çok şükür kendini sıcak tut geçmezse doktora görünürsün
Esra33-34 dilarabltc evet su tüketımım az ve ayaklarım buz gibi. Bolbol suya şartlamam lazım kendımı birde sıcak havlu tutayım dediğiniz gibi cok teşekkür ederim 💜