benimmdunyamm Soluk pembe. Normalde kahverengi çok hafif lekelenmem oluyodu cuma günü gitmiştim doktor plasentanın rahime baskı yapmasından dolayı böyle leke görüyorsun, bebek ve plasenta büyüdükçe o da kaybolacak dedi bebeği de baktık bıcır bıcır hareket ediyordu ama şimdiki biraz fazla ve pembe o yüzden tedirgin oldum 🥺