1850 ne güzel. Bizim bi arkadaşın daha hamileliğinin ilk haftalarında nöbetten sonra kanaması olmuştu. Müdür beyden bir ay izin istemişti nöbet tutmamak için sağolsun anlayış gösterdiler. Ben de okul açıldığında 14haftalık filan olacağım izin isteyeceğim yani. Doğumdan sonra nöbet 1yıl tutulmuyor ya bence çok saçma asıl hamile iken tutulmaması lazım