Snm67 Gebeliğim 13 haftalıkken hıssettım hareketlerını suan 17+5 günlüğüm son 1 hafta 10 gundur eskısı kadar hıssetmıyorum tatlı komasına gırcem artık hıssedeyım dıye ama normalmı sızce benmı kuruntu yapıyorum
Snm67 kahvesever__ düzenli hissedip birebirden nadırlesınce korkmaya basladım oyuzden ınsallah dedıgınız gıbıdır