asliu_ Suan 19+4um Özellikle yemek sonrasi Karnımda acayip bi şişlik , gerilme ve kendimi ağırlaşmış hissediyorum. Ne tarafa yatacağımı da bilemiyorum. Gerçekten zorlaşmaya başlıyor gibi. Sizde durumlar nasıl?
eslemsi asliu_ 18.1 2 gundur syniyim gobek deligimden yukarisi tas gibi oluyor catliyorum neden anlamadim ya
charlottececi asliu_ 20+5 im ben ☺️ Detaylı ulturason falan yaptirdik. İkiz cift yumurta erkek bebekler bekliyorum. Gaz problemi gebelik basindan beri var. Hareket ettikce rahatlatiyo tabi. 😁 benim en buyuk problemim tuvalet. Gece 2-3 kere tuvalete kalkiyorum. Bi de yatakta donememeye basladim yavastan🤣 goruntum 6 aylik gibi zaten 🤣 en cok sabah uyandığımda gerinememek rahatsiz ediyo. Kasiklarimin ordaki kaslar aciyo gerinmeye calisirsam. Sirt agrilari yasiyorum memelerim 3 kati kadar buyudu sanirim 🥺 hayat cok zor. Hamilelik guzel derlerdi. Hic boyle hayal etmemistim. 🙄
Tubmavi asliu_ 21 haftalık olduk. bu haftaya kadar hala yüzüstü yatabiliyordum. Ki benim karnım çok çıktı yani 35 haftalık arkadaşımla aynı gibiyiz nerdeyse 🤭🤭😝 karnıma rağmen bi ağırlık hissetmiyorum çok kilo ALmadım üç kilo aldım. Şimdi de kolumun altına karnımı kaldıracak şekilde yastık koyup gene yüzüstü yatıyorum. Dönüşlerimde vs sıkıntı yaşamıyorum. Karında Şişlik benim ilk iki ayımda çok oldu şimdilerde olmuyor pek. Her gün Maden suyu içiyorum hem midemi rahatlatıyor hem de magnezyum açısından çok faydalı. Pek bi sıkıntımız yok bakalım
Sm_dmr 19 +5 im bende halsizlik oluyor arada gaz yapacak yemekler yememeğe Dikkat edin ve yürüyün bence gaza iyi geliyor çünkü ben süt içmiyorum kötü oluyorum içince gazdan yatmaya gelincede sırtve yüz üstü yatamıyorum artık hareket de ediyor artık çünkü 😊
asliu_ Sm_dmr bende de cok gaz oluyor bu aralar leblebi yedim o baya gaz yapıyor yürüyüş de pek yapamıyorum ise gittigim icin izne cikinca düzenli olarak yapacağım insallah 🥰
Sm_dmr asliu_ havalar soğuk olduğu için bende çıkamıyorum evin içinde dolanıyorum hatta bir kere feci şekilde vurdu belime masaj yaptılar öyle geçti 😂
Sm_dmr Deletedmom2265 beyaz akıntı normal iyi bir şey diye okumuştum ama yinede araştırın siz yanlış bilgi vermiyim … Bende de oluyor çünkü .
asliu_ eslemsi cok yemek yeyince oluyor bende de aslimda sadece acken karnim yumuşak oluyor o da sabah uyanınca onun dışında biseyler yeyince hep sert ve sis oluyor 😌
asliu_ charlottececi masallah saglikla dogarlar insallah 🌺 maalesef ayni sıkıntıları ben de yaşıyorum ikiz olunca eminim daha zordur Allah kolaylıklar versin insallah 🙏🏼🙏🏼🥰🥰 ben de cumartesi detayli ultrasona gireceğim ben de cok sık idrara çıkıyorum suyu cok icmeye çalışıyorum
asliu_ Tubmavi maden suyu tikri iyiymiş ben de deneyeyim hic yüzüstü yatmadim genelde saga sola ve sırtüstü yatıyorum dönüşler zor olmaya başladı biraz ☺️
asliu_ Deletedmom2265 ben de normal diye biliyorum serklajla ilgili hiçbir bilgim yok doktorum da bana bu konuyla ilgili hiçbir sey soylemedi oyle bir sorunumuz yoktur bence 😅🙏🏼
charlottececi asliu_ insallah her sey yolundadir guzel fotoğraflarını alırsınız ☺️🙏🏻 Sola yatinca tekmeliyolar. Tamam diyorum iyiler heralde ama sirtustu yatamamak artik zor cidden. 😁 saga yatsan cocuga cok kan gitmiyor. Sirtustu kalbe yuk biniyor dolayli olarak hem anne hem cocuk etkileniyo. Sol en iyisi ama surekli de cekilmiyor daha simdiden bakalim 3-4 ay nasil gececek 🤣
asliu_ charlottececi evet insallah korkuyorum detayli ultrasonda bisey cikarsa diye 😌 insallah yolundadır hersey 🙏🏼 Gerçekten daha sonraki haftalarda yatma şekli nasıl olacak bilemiyorum daha şimdiden zorlanıyorum 😌🙏🏼🥰