Merhaba kizlar 37. Haftama kadar hep normal doğum düşünüyorduk fakat çati muynemden sonra kilomdanda ötürü sezeryana karar verdik çoğu kişi abartmış bence çatı muynesini cünkü birşey hissetmiyorsunuz doktorum 2 alet ve sonra elle muayne etti toplasanız 2-3 dakika felan kendinizi çok kasmamanız ve kendinize güvenmeniz gerekiyo bence bu sadece çatı muynesi için geçerli değil herşeyle ilgili..