Sardunya_pencereonu Çalışan anneyim şükür durumumuzda iyi ama bende dolaptan bakıyorum 2. El alacam nolacak onun bunun kıyafetleri ile büyüdük 😊 devir tasarruf devri hiç bisey olmaz denk gelirse al gitsin inşaallah bende denk getirip dolaptan alcam .
esmerrmm Zeynephafsa ben pusetini almadim sadece arabasini aldim dogdugu günden beri kullaniyorum memnunum ben bi sıkıntisini gormedim 5 aydir kullaniyorum ama söyle bi sorun var sadece cok agir ben en ust katta oturuyorum bi yere giderken esim asagiya indiriyor arabayi o yonden sknti yasiyorum sadece okadar
acemianneee_31 Zeynephafsa bende trendyolda gördüm onu 670₺ düşmüş gidip ikinci elini 600 e alacaktım az daha