narlinco Selam kızlar 🎈 34. Haftamdayım ombre yaptırmak istiyorum doğuma kadar olan süreçte 😄 aranızda yaptıran oldu mu kimyasal vs gibi durumlardan dolayıda çekiniyorum.🤷🏼♀️
Lulikli narlinco canım hiçbir şey olmasa bile o cila kokusu mahveder seni. Hamile değilken bile ben katlanamıyorum. Doktoruna sormalısın bence kimisi bitkisel boyaya onay veriyormuş ama cila atılacak cilanın bitkiseli var mı sanmam
Canimbebegimm41 narlinco bende cok ıstıyorum ama cok uzun sürüyor ve o kadar sürede sandalyede nasıl durcaz bebek doğduktan sonrada hiç gidemem gibi geliyor 😭
Poyrazin_annesi Ay bende yaptrmak ıstyrm ama korkuyrm kimyasal oldugu ıcın bıde işlem uzun sürüyo. Oyuzden dogumdan snra yaptrcm
narlinco Poyrazin_annesi ya 34desin yaptırabilirsin bir şey olmaz dedi doktorum ama içimde rahat etmiyor ne yalan söyliyim. Dipleri etkilemediği içinde acaba yaptırsam mı diyede kendimi sorguluyorum😄
minik22 Bugün tanıdık kuaföre gittim ombreli saçıma sadece cila yapacak hayır asla yapmam dedi doğurunca gel dedi 🥲 doktorum çok lazımsa boyat dedi küfür eder gibi zaten eşim de istemiyodu kuaför de yapmayınca ortada kaldım açıcı rengiyle 😀
minik22 narlinco valla annemin sözü var gitcez doğumdan sonra hem boyatcam hem kestircem bakacak torununa yeterki şimdi uslu dur dedi 😀😀 yazın doğacak zaten hava iyi olur kuaförde yanımda takılırlar dedim 🥲
Canimbebegimm41 narlinco bende saçlarımın şekli bozuldu eski ombre turunculaşti çılgınlar gibi bakım yaptırmak ıstıyorum 😢😢