Seden bana da 12. haftaya kadar ilac vermemislerdi. bence burada yazılanlardan ziyade doktorunuza sorun öyle kullanın. Şu an gebeliğinizin çok başındasınız , bebeğin organ gelişimi devam ediyor. Doktor tavsiyesi olmadan bitki çayı bile içmemeniz lazım