Kızlar merhaba, bugün 34 haftalık olduk bebişimiz 27. Haftadan beri normal doğum pozisyonunda, yüzü sırtıma bakıyor. Her şey normal doğuma müsait çatıyı henüz bilmiyoruz tabi. Sadece bundan 2 hafta önce alttan muayene olduğum zaman bile çok acı cekmiş gözlerim dolmuştu. Ve sırtımda kifoz ve skolyoz var (kamburluk ve omurga eğriliği). Bugün doktorum bunun normal doğumda beni çok zorlayacağını, normal doğumdan sezeryana dönebileceğimizi söyledi ve şuanki ağrılarım hep bundanmış devamda edebilir artadabilir bu sırt ağrıları dedi. Tecrübeli annelere sorum var, sizce direk sezeryan günü mü almalıyım riske atıp normal doğumdan sezeryana dönme ihtimaline karşısa olsa normal doğumumu beklemeliyim 🤗