Kubos01 Evettt uzun zamandır heycanla bugünü bekledik bebeği daha net renkli göreceğiz Adana’daki anneler varmı acaba detaylı için önerileriniz sormam gerekenler 😍
hunilimom Kubos01 zaten doktor herseyi söylüyor gösteriyor canım tok git beni doktor idrara sıkışık çağırmıştı hatta kapıda bir şişe su icin diye hemşire söylemişti tatlı yemiştim
Gonul_1 Kubos01 su ic çikolata ye ve gittiğinde hastaneye asla oturma sürekli sağa sola yürü ki bebek hareket etsin ki yüzün gör diye çok güzel bir duygu o an heyvan verici
hunilimom Kubos01 çıkmaz insallah canım içini ferah tut çok güzel oluyor büyümüş yüzü gözü burnu herseyi belli çok güzel bi duygu insallah yüzünü de gösterir
Kubos01 hunilimom çok teşekkür ederim inşallah öyle olur malum ücretleri çok fazla bari detaylıca görelim
hunilimom Kubos01 vallahi çok pahalı ben 2029 da doğum yapmıştım kızıma üniversite de 100 TL özel de 300 TL en pahalisiydi simdi 750 TL olmuş özelde
Kubos01 Gonul_1 yaaa evet normalde tüm ultrasonlarda hep yüzü bize dönüktü inşallah renklide net görürüz
Kubos01 hunilimom ben 3,5 sene önce kızımda da özelde yaptırdım 100 tiydi şuan 700 çok pahalı maalesef canım
Hatice-0909 Kubos01 bende 21+4 düm bugun inşallah güzel haberlerle gelirsin canım iyi geçer herşeyiniz inşallah