Merhaba, hamilelik sürecinde daha çok yeniyim. Henüz 6 haftalık bir anneyim. Dün bebeğimizi kontrole gittik gayet iyiydi kalp atışlarını duyduk. Dünden beri süren kahverengi akıntım var muayene sonrası olduğu için doktoruma soramadım. Benim gibi sorun yaşayan ve bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi tedirginim baya 🙏