Yamantosunannesi 3 gündür karnımın sağ tarafında acı var durduk yere sızım sızım sızlıyor ve karnım çok gergin. Hareketlerde azalma olduğunu düşünüyorum. Yarın kontrolüm var bu durum normal mi yoksa hemen doktoruma mı yazmalıyım😔
Aayyssuu Yamantosunannesi 37+2 benimde öyle canım yeri kalmadığı için bebek uygun pozisyonu bulamıyor o yüzden bi yere kendini topluyor diye açıkladı bizim doktorumuz ve evet hareketler artık daha çok el kol kaydırma şekline döndü dün kontrolümüz vardı çok şükür bir sorun çıkmadı 💐🙏
Nazliii35 Yamantosunannesi bende 37+1 im doktorum günde en az 10 kez hareket etmeli 8 bile olursa gel dedi
Ozqemuhammed Yamantosunannesi bende hareket az diye gittim 2 parça Bitter çikolata ye öksür bebek hareket eder dedi gerçekten de öyle yaptım hareketlendi. Ben 38+3 deyim birde rahat olmak lazım ama olamıyoruz
Yamantosunannesi Aayyssuu evet evet toplanma gibi çok sert oluyor sadece sağ kısım. Bir sorun yoktur inşallah yarın ben de soracağım
Yamantosunannesi Nazliii35 benimde saatte 4 defa demişti. O kadar hareket ediyor da bize yetmiyor galiba