Feyzaveannesi Deletedmom727271 Ben 4200 ödiycem 😂 hataylıyım buyur canım beklerim bi kaç milyar kâra geçersin 😂 gözünü sevdiğimin Hatay’ı herşeyi ucuz 😂
CansuDRY Afraninanasi59 Maalesef. 15.haftamdayım. Ben de doktorumdan çok memnun olmama rağmen son ay başka hastaneye geçeceğim. Doğum ücreti 14.000 çünkü.🤦🏻♀️
La_le CansuDRY çocuk doğumundan sonra altın takicaklar mi hastane o ne kız çok pahalı zaten aldığımız maaş 5 bin anca adam bı kaç ay eve para getirmesin aç kalalım
Nehir-Poyraz Afraninanasi59 valla çocukları ve kocalarıda düşünmek zorundayız bence o yüzden ben acıdım vereceğim paraya
La_le Afraninanasi59 kız çok pahalı bu dünyaya çocuk getir bide üstüne para ver acı çek ah ahh ne olcak halimiz bende haftaya gidicem fiyatını öğrencem bakalım ona göre doktoruma gidicem
CansuDRY La_le Gerçekten çok şaşkınım. 2 yıl önce özel bir hastanede 400 liraya doğum yaptım. Bu nedir böyle. Daha uygundur diye sorduğum yerler de hep 7.000 civarı. Devlet hastanesini düşünür oldum.
La_le CansuDRY bende haftaya gidicem hastaneye Şafak hastanesine gidiyorum oraya sorcam bakalım çok derse bı kaç hastane daha sorararim baktım olmadı bende devlete dönerim ama devlette iyi ilgilenmiyor diyorlar oyuzden kararsızım
6154mom Afraninanasi59 ben şuan doğumun ne kadar olduğunu bilmiyorum ama 10 bin üstüyse bende yaptırmam çok para vallahi
Asdas123 Afraninanasi59 çok fazla ya ben %100 özele gidiyodum doğuma 4.900 istedi oda zamlardan önce şimdi 6 7 olmuştur doktor doğurucaksa verilir tabi o para ama acıyı ben çekicem gerek yok 😂😂😂 değiştirmek zorunda kaldım şimdiki doktorum da çok iyi çok ilgili şükür 3.500 dedi normale yalovadayım bende Allah yardımcımız olsun bu zamanda büyük miktarlar
Ahmetinannesi25 Afraninanasi59 randevu alması sıkıntılı işte sıra ile gitsemde çok erken gitmek gerekiyor
Afraninanasi59 Ahmetinannesi25 aynen öyle devlet hastanesi ama sen gene doktor bulmuşsun benim randevu aldığım doktor ameliyata girmiş diğe başka bir doktora barkot verdiler 21 kişi bekledim kanamam ağrım vardı bakmadı gerizeklai Allah senin belanı versin dedim çıktım😂😂 korkuyorum o kadına denk gelmekten benim canıma okur nöbet sırası ondaysa😂🥴🥴
SimayeceninAnnesi Kendımı devletın kollarına bıraktım en kötü özel hastanede bile normal 7000 sezeryan 8.500 dedıler cocugum dogdugunda borclar ve lohusalık ust uste gelmemesı lazım kendı psıkolojım ıcın devlette olmam sart valla
Serap_kartal5 Afraninanasi59 SimayeceninAnnesi ilk bebeğimi 1.300 TL doğurdum ikinci bebeğimi 11.500 TL dediler 🙈arada 5 buçuk sene var
Askpare Afraninanasi59 bnm kocam 14.000 yakın alıo 5000 kira geliyor yinede devlete. Gidiyorm bunun bütceyle alakası gerçekten yok canım eşini seven durumu iyi olsa dahi kıyamıyor 😊
Afraninanasi59 Askpare şuan ben bu doğum konusunu bırakıp senin evi konuşmak istiyorum 😂😂😂😂kardeş sen nasıl bir evde oturuyor sun kirası 5 bin TL vay anam yav her ay bir doğum parası veriyor sun bir ayda doğumuna ver sna koymaz bu 😂😂🥴
Askpare Afraninanasi59 kız o kira dediğim motor kirası alıyor kendisi 🤭 5000 fln bu ay başladı gerçi öncesinde motorlar yktu
Afraninanasi59 miyopmom 😂😂ama devlete gidyormus her ay doğum parası gidiyor zaten imkanım.olsaydi bu kdr vallh gider özelde dogururdum