Anneyimmm Benimde tokluk 152 acligi henuz bilmiyorum yuksek ama benimde dr bise yap demedi kendim dikkat etmeye calisiyom
dilanbartos Kızlar benim doktorum beni diyabet bölümüne yönlendirdi. Orada tekrar kontrollerim yapıldı. Evde cihazım var ve Doğum sonuna kadar her gün günde 4 kere bakıyorum. Diyetisyen bana beslenme listesi verdi. -kahve ya da çay içiyorsanız kesinlikle şeker yok. -dondurma , çikolata vs doğum sonrasına şaklayın. (Ben bazen kaçamak yapıyorum hemen yüksek çıkıyor) -olduğundan daha da sağlıklı beslenin. -Et, sebze ve salata ağırlıklı beslenin. -çok fazla meyve yemeyin. Göreceksiniz hem gereksiz kilo almayacaksınız hem de gün içerisinde daha da aktif olacaksınız.