DenzRya öncelikle hayırlı olsun umarım güzel sonuclar alırsınızz 😇 tüp bebek sürecinde herkesin tedavi basamakları, ilac ve iğne kullanımı kişiye özel oluyor. Yani karsılastırma yapmak çok doğru olmaz. Doktorunuza ve yöntemine güvenin ilaç ve iğnelerinizi vaktinde almaya dikkat edin.. stresten uzak durmaya, sizi mutlu edecek uğraslarla vakit gecirmeye calışın.. duaya ve maneviyata biraz agırlık verin.. emin olun psikoloji çok çok önemli bu sürecte.. olumsuz düşünmeyin hiçbir zaman.. yumurta toplama zaten anestezili hiçbirsey hissetmiyorsunuz. Transferde azıcık tuvalete sıkışık oldugumuzdan o zorluyor 🙈 iğneleri vurulmak zor geliyorsa eşinizden cevrenizdeki sağlıkçılardan yardım isteyebilirsiniz.. beslenmenize de çok dikkat edin, internette arastırabilirsiniz neler faydalı neler zararlı.. benim için çok rahat ve keyifli bir sürecti umarım sizin de öyle olur hayırlısıyla 🙏🏼🥰